Hensikt/ bakgrunn
Læringsportalen er eit kursadministrativt verkty for e-kurs og klasseromskurs. Gjennomføring av kurs genererer dokumentasjon på gjennomført opplæring og ein kan ta ut rapportar og dokumentasjon til bruk i klinikkane.
Kurs som er registrerte gjennomførte vert automatisk henta inn under din CV i Kompetanseportalen, samt under krav og læringsmål du er tildelt.
Dei som skal kunne annonsere og administrere kurs/ intern opplæring må også ha opplæring i korleis dette skal handerast slik at dokumentasjon og rapportar vert rette for leiarane i føretaket.
Ansvar
Det er Fagavdelinga ved Seksjon for Forsking, innovasjon, utdanning og kompetanseutvikling som har ansvaret for superbrukeropplæring.
Det er opplæringsleiar som har ansvar for innhaldet i opplæringa.
Hemit vil kontinuerleg arbeide med teknisk og innhaldsmessig vidareutvikling.
Målgruppe
Nye administratorar/ superbrukarar med ansvar for å arrangere kurs/ intern opplæring i føretaket. Administratorar skal ha spesielt ansvar både for annonsering og administrativ oppfølging av deltakarar på kurs. Dei har også eit spesielt ansvar for at kvaliteten på innhaldet i kurset står i forhold til kunnskapsmål og målgruppe.
Administratorar kan vere knytt til administrative funksjonar i HF eller i klinikken.
Det er ein føresetnad at vedkomande har grunnleggande IT kunnskapar i høve Word og Outlook.
Mål
Forståing Læringsportalen si rolle i høve dokumentasjon og rapportering av intern opplæring med utgangspunkt i lov og forskrift.
Forståing for Læringsportalen si rolle i utdanningsløpet for Legar i Spesialisering(LiS).
Ha innsikt i Kompetanse- og opplæringsportalen i EQS si rolle dokumentasjonsarbeidet i høve intern opplæring og komptansesikring, samt Kompetanseportalen si rolle.
Sjølvstendig kunne arbeide i heile arbeidsprosessen knytt til annonsering og administrasjon av interne klasseromskurs.
Ha innsikt i tilgjengeleg betalingsløysing og korleis den skal nyttast i tilknytning til Læringsportalen.
Sjølvstendig kunne legge ut kursider med lenker til eksterne e-kurs/ video.
Ha innsikt i bestillingsprosess når det gjeld e-kurs.
Rammefaktorar
Opplæringa av administrator går over 3-4 timar. Ein treng tilgang på datarom/ datalab.
Innhald
-
Lov og forskrift som ligg til grunn for intern opplæring.
- Kompetanse- og opplæringsportalen i EQS si rolle i dokumentasjonsarbeidet internt.
- Læringsportalen si rolle i dokumentasjon og rapportering av intern opplæring og tilknyting til Kompetanseportalen
- Læringsportalen som leiarverkty – viktig med forståing for leiarar sitt behov for planlegging og dokumentasjon.
- Korleis lage pedagogiske opplæringsplanar for ulike fag- og IT område - Mal opplæringsplan.
- Utvikle og trene på utbikling av ulike typar kurssider.
- Arbeidsprosessen knytt til annonsering og kvifor det er viktig med korrekt administrasjon, herunder også etteradministrasjon av klasseromskurs.
- Administrasjon av klasseromskurs frå A til Å
- Bestilling av e-kurs – prioriteringsprosessen regionalt.
Arbeidsmåtar/ metodar
Opplæringa kan skje ein til ein og då kanskje via Lync, men det er meir effektivt å lære opp fleire samstundes – altså i gruppe på datarom.
Undervisninga vil veksle mellom førelesing, demonstrasjon og praktisk trening under rettleiing.
Det finst gode rettleiingar tilgjengelege inne i Læringsportal som kan nyttast både i den fyrste opplæringa og som oppslagsverk i ettertid.