Hopp over båndkommandoer
Hopp til hovedinnhold
SharePoint

HPSEK03 - Sekretærfunksjoner ved inntak

Dette kurset er ikke gyldig enda.
Sist revidert: 30.07.2021 11:16 Neste revisjon: 29.06.2022
  • Tittel HPSEK03 - Sekretærfunksjoner ved inntak
  • Beskrivelse

    ​I dette kurset vil du lære å dokumentere følgende arbeidsprosesser:

    • Oversikt over dagens pasienter
    • Opprette pasientjournal
    • Registrering (oppdatere personalia)
    • Henvisningsflyt
    • Opprette enkle og omfattende  timeavtaler - som ø. hjelp og fra henvisning (forordning)
    • Tolkeoppdrag
    • Oversikt og vedlikehold av klinikerplaner (timebøker)
    • InBasket (Postkasser) og Sikker chat
    • Bruk av ulike arbeidsrapporter og arbeidslister (kube)
    • Operasjonsplan (innsyn i planen) og opprette case (timebestilling til operasjon)
    • Skanning

    Det vil avholdes en ferdighetstest ved slutten av kursdagen.


    Merk: Slik Helseplattformen har planlagt kursene, er det ingen hensikt at en sekretær som rullerer, skal gå på to kurs à 2 dager. Det kan begrunnes med at deler av opplæringen er sammenfallende, bare med litt ulikt fokus på hva som er mengden av arbeidet i løpet av en dag.

  • Testmodus Nei
  • Versjon 3854
  • Varighet 16 timer (2 dager)
  • Gyldig fra  
  • Gyldig til 29.06.2022
  • Fagområde Helseplattformen
  • Kursarrangør Helseplattformen
  • Forkunnskaper Ansatte som jobber med sekretæroppgaver på inntak
  • Faglig kursansvarlig
    Andresen, Trine
  • Kursadministrator for kurssiden
    Kjeldsberg, Heidi Setsaas
  • Kursevaluering Nei
  • Ønsker du å varsle abonnenter? Nei
  • Målgruppe Ansatte i Helse Midt-Norge Beskrivelse av målgruppen Ansatte som jobber med oppgaver som beskrevet i kursbeskrivelsen; primært for ansatte som jobber med sekretærfunksjoner på inntak.
  • Anonymiseres Nei
  • Ansatt Ja
  • Ikke ansatt Nei
  • Anonym Nei
  • Kursmateriell
Trenger du hjelp?
Brukerveiledninger
Brukerveiledninger
Hemithjelp - tlf. (0)03612