Det finnes i dag 5 oversikter. Innholdet i rapporten gir status pr. kl. 05.00 i dag.
* = viser pt. ikke videokurs, og ikke aktivitet med ID-portenbruker.
For alle ansatte:
1. Oversikt over egne deltakelser på kurs. Oversiktene består av to excel-ark, der det første viser en oversikt over e-læringskurs og det andre klasseromskurs.Første gang du åpner en slik rapport, må du trykke "Aktiver innhold" i Excel for å få fram oppdatert data.
For ledere:
2. Oversikt over dine ansattes deltakelser på klasseromskurs.Første gang du åpner en slik rapport, må du trykke "Aktiver innhold" i Excel for å få fram oppdatert data.3. Oversikt over dine ansattes deltakelser på e-læringskurs. (pt. ikke eksterne e-læringskurs)Første gang du åpner en slik rapport, må du trykke "Aktiver innhold" i Excel for å få fram oppdatert data.Du vil se deltakelser fra ansatte som arbeider i enhet hvor du er registret som leder i PRS. Du vil også se deltakelser for ansatte i underliggende organisasjonenheter.
2. Oversikt over dine ansattes deltakelser på klasseromskurs.Første gang du åpner en slik rapport, må du trykke "Aktiver innhold" i Excel for å få fram oppdatert data.3. Oversikt over dine ansattes deltakelser på e-læringskurs. (pt. ikke eksterne e-læringskurs)Første gang du åpner en slik rapport, må du trykke "Aktiver innhold" i Excel for å få fram oppdatert data.
Du vil se deltakelser fra ansatte som arbeider i enhet hvor du er registret som leder i PRS. Du vil også se deltakelser for ansatte i underliggende organisasjonenheter.
For kursadministratorer:
4. Oversikt over alle deltakelser for HMN-ansatte på klasseromskurs.5. Oversikt over alle deltakelser for HMN-ansatte på e-læringskurs. (pt. ikke eksterne e-læringskurs)
Er du kursadministrator i Læringsportalen, men mangler tilgang til rapport 4 og/eller 5?Kontakt din leder som bestiller tilgang i Tilgangsportalen med rettigheten "Læringsportalens rapportverktøy".
Rapport 6 og 7 er under utvikling. Data er samlet inn, men optimalisering av design på rapport jobbes det med.