Velkommen til kurs i Helsepedagogikk på Lærings- og meistringssenteret, Åsebøen 11, 8.etg.
Dette er eit kurs som tar for seg det å arbeide med pasient- og pårørandeopplæring, først og fremst i grupper og kurs.
Målsetting med kurset: Gjøre brukarrepresentantar og tilsette i stand til å gjennomføre og delta i gruppebaserte opplæringstiltak for pasientar og pårørande.
Kurset går over tre dagar, kor ein siste dag presenterar eit opplæringstiltak eller ein brukarhistorie. Dette er ei fin anledning til å få tilbakemelding og inspirasjon for å starte eller videreutvikle eit opplæringstiltak i eigen organisasjon eller arbeidsplass.
Arrangør: Lærings – og meistringssenteret i Helse Møre og Romsdal
Datoar: 20.april, 22.april og 12.mai 2020. Dei to første dagane er kurset på dagtid, den siste er om ettermiddag/kveld. Dette for å legge til rette for at både helsepersonell og brukarepresentantar skal kunne ta del.
Påmeldinsgfrist er 5.april
Program
Dag 1: 20.april
0900 | Velkommen og presentasjon av deltakarar og førelesarar. Kva er forventningane til kurset? Astrid L. Solem og Espen Ervik, Lærings- og mestringssenteret i HMR |
0915 | Kva er helsepedagogikk? Stein Conradsen, regional ressurs for opplæring av pasienter og pårørende Midt-Norge (ROPP) |
1000 | Pause |
1015 | Gruppeprosesser og kommunikasjon. Erfaringar, teori og praktisk øving.
|
11.30 | Lunsj – ta med matpakke |
1215 | Brukarmedverknad på individnivå, systemnivå og tenestenivå. Ingrid Løseth, leder i Brukarutvalet i Helse Møre og Romsdal |
1300 | Beinstrekk! Espen |
1315 | Presentasjon- og fortellingsteknikk - teori og praktisk øving, Stein |
1500 | Avslutning av dag 1 |
Dag 2: 22.april
0900 | Refleksjonar etter dag 1 |
0915 | Brukarmedverknad i pasient- og pårørandeopplæring. Astrid og Espen |
1000 | Pause |
1015 | Mestring og helsepedagogikk Stein |
1130 | Lunsj– ta med matpakke |
1215 | Mestring av langvarige helseutfordringar Brukarrepresentant |
1245 | Pause |
1300 | Organisering av pasientopplæring/kurs. Astrid og Espen |
1330 | Skriftlig oppgåve til dag 3 – informasjon og oppstart av planlegging av skriftlig oppgåve Stein |
1500 | Avslutning av dag 2 |
Dag 3: 12.mai
1630 | Velkommen, det serverast felles middag |
1715 | Ungdom i møte med helsetenesten. Fokus på samhandling Representant frå ungdomsrådet i HMR |
1745 | Deltakarane presenterer sine oppgåver. |
2015 | Evaluering og avrunding |
2030 | Avslutning av dag 3 |
Oppgåve
Beskriv et opplæringstiltak, innlegg eller fortelling på maks 2 A4 sider og send på e-post til stein.conradsen@helse-mr.no innan 7. mai.
Alternativ A: Beskriv et opplæringstiltak (kurs)
Ta utgangspunkt i eit opplæringstiltak på arbeidsplassen eller organisasjonen din, enten eit eksisterande eller et som du/de kan tenke dykk å sette i gang med. Bruk punktane i den didaktiske relasjonsmodellen som struktur for beskrivinga. Denne modellen blir presentert på kurset og levert ut skriftlig.
Alternativ B: Innlegg
Hold et kort innlegg om et tema du vel sjølv, men helst noko som er knytt til opplæring av pasientar og/eller pårørande.
Alternativt C: Fortelling
Legg fram din fortelling om korleis du mestrer din situasjon og forløpet fram til i dag. Bruk fortellingsmetodikken som reiskap.
Forbered en presentasjon av det du har laget, 3-10 min. Resten av gruppa blir målgruppe for presentasjonen, som presenterast 12. mai.
Vi gir tilbakemelding på innhald, ikkje sjølve framføringa.